Friday, August 19, 2011

Sepi-sepi berisi

Nak dekat raya ni, almaklum je la...masing2 sibuk mengejar tempahan. Kan? So far, saya hanya menyiapkan tempahan felt...as usual...applique nama dan ID holder.

Selain tu, saya juga sibuk menjahit baju untuk kakak dan saya! Tahun ni tak ada bajet tambahan untuk raya. Harapkan gaji je. So, saya tak ada bajet langsung untuk beli baju raya saya dan gegirl (kakak). Maka, saya gigih belajar dan menjahit sendiri baju raya kami !



Gaun dan kurung pesak gantung untuk kakak. Baju melayu adik masih WIP. Baju raya saya ponn WIP lagi.

9 comments:

NoEn said...

cantik dress kakak.. :)

wida said...

untung pandai jahit wani..
sy ni duit tak ad..tp kena beli jugak baju ry.huhu

Aku Ibu Muda said...

wida...mungkin belum masanya lagi tu:)

mcm wani ni sbb mesin jaet orang dah bagi kan, so kita manfaatkanlah

Aku Ibu Muda said...

NoEn...tenkiu

Uncle Lee said...

Hi Ibu Muda, very nice. Not many women know how to sew today. Some can't even cook, ha ha.
Love the design and colours.
Here's wishing you and all at home the very best of hari raya.
Have a nice day, and keep a song in your heart.
Lee.

BeloG MTT said...

chantekkkkk !

Ayu@Sweetlilcraft said...

cantiklah..bilalah akk nk jahit dress gak ni.. :P

AI said...

- dulu2 kite jahit sendiri gak...best kan lihat hasil jahitan sendiri (itu pun kalau jadi...hehe)

Aku Ibu Muda said...

Uncle Lee...thanks for drop by :)

MTT...thanks

kak Ayu...cuba lah jahit

AI, betul tu....seronok!